about a girl

A grandfather was walking through his yard when he heard his granddaughter repeating the alphabet in a tone of voice that sounded like a prayer. He asked her what she was doing. The little girl explained: "I'm praying, but I can't think of exactly the right words, so I'm just saying all the letters, and God will put them together for me, because He knows what I'm thinking." -Charles B. Vaughan

Monday, July 04, 2005

simpan itu semua

Image hosted by Photobucket.com

ketika semua peristiwaku
ingatanku adalah kamu,
simpan semua pertanyaanmu
inilah ketetapanku.

lihatlah aku,
kamu akan sadari aku sungguh-sungguh.
lihatlah aku lebih teliti lagi,
kamu akan temukan aku tidak berkedip.

ketika semua panca inderaku
rasaku adalah kamu,
simpan semua tidak percayamu
inilah inginku.

masih di sini aku menunggumu
tidak beranjak aku dari berdiriku.

masih di sini aku menunggumu
menunggu kamu putus dari dia.

Creative Commons License

0 Comments:

Post a Comment

<< Home