about a girl

A grandfather was walking through his yard when he heard his granddaughter repeating the alphabet in a tone of voice that sounded like a prayer. He asked her what she was doing. The little girl explained: "I'm praying, but I can't think of exactly the right words, so I'm just saying all the letters, and God will put them together for me, because He knows what I'm thinking." -Charles B. Vaughan

Tuesday, April 26, 2005

aku tak tau

Image hosted by Photobucket.com


jangan lagi kau tanyakan
mana cinta yang dulu
aku pernah punya untuk kamu.

dulu ketika kupersembahkan
menitku, nafasku, pelangiku
semua hanya untuk kamu.

selalu kamu isyaratkan tidak cukup.

ingatkah kamu redup di mataku
menyadari bahwa aku
tidak akan pernah cukup baik bagimu.


jangan lagi kau tanyakan
mana cinta yang dulu
aku pernah punya untuk kamu.

sebab aku pun tak tau ke mana perginya.

Creative Commons License